Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Διασχίζουμε την Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης χωρίς να πληρώνουμε χαράτσι

Δείτε τι έγινε στα διόδια, όταν έφτασαν εκεί μέλη των επιτροπών ενάντια στα διόδια και ζήτησαν να περάσουν χωρίς να πληρώσουν:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου