Salonica blogger
Σάββατο 28 Αυγούστου 2010
Διασχίζουμε την Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης χωρίς να πληρώνουμε χαράτσι
Δείτε τι έγινε στα διόδια, όταν έφτασαν εκεί μέλη των επιτροπών ενάντια στα διόδια και ζήτησαν να περάσουν χωρίς να πληρώσουν:
Πηγη:
http://taxalia.blogspot.com/2010/08/video_27.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου