Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Πόλη μυρμηγκιών!!!

Με σκοπό την μελέτη μιας φωλιάς μυρμηγκιών, μια ομάδα ερευνητών έριξε τσιμέντο για 3 συνεχόμενες μέρες σε μια εγκαταλελειμμένη φωλιά. Χώρεσαν 10 τόνοι τσιμέντο. Μετά από έναν μήνα άρχισαν οι ανασκαφές και χρειάσθηκαν εβδομάδες για να ολοκληρωθούν. Αυτό που ανακάλυψαν ήταν εντυπωσιακό. 
Μια ολόκληρη "πόλη", με δρόμους, κατοικίες και εξαερισμό. Όλα δείχνουν σαν να ήταν σχεδιασμένα από αρχιτέκτονα. Αυτή η κολοσσιαία πόλη δημιουργήθηκε με την σκληρή εργασία ολόκληρης της κοινότητας των μυρμηγκιών , που αποδείχτηκε εξαιρετικά εκπαιδευμένη, πειθαρχημένη και προσηλωμένη στον σκοπό της.
Το κτίσμα καλύπτει 50 τετραγωνικά μέτρα και έχει 8 μέτρα βάθος. Για να χτιστεί, τα μυρμηγκιά αναγκάσθηκαν να μετακινήσουν 40 τόνους γης. Δείτε το βίντεο...

Read more: http://www.enimerwsi.com/2010/09/blog-post_8510.html#ixzz0yyCAV4oy

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Διώκουν επιστήμονες επειδή είπαν ότι η ακτινοβολία των κινητών βλάπτει!

Η ιστορία

Στις 27 και 29 Απριλίου 2010, προσκλήθηκαν τέσσερις διεθνείς επιστήμονες ειδικοί στις βιολογικές επιπτώσεις των ακτινοβολιών, να μιλήσουν σε συνεδρίαση της Επιτροπής Υγείας του Καναδικού Κοινοβουλίου με θέμα, «Επιδράσεις Μικροκυματικών Ακτινοβολιών στην Ανθρώπινη Υγεία».

Οι επιστήμονες αυτοί ήταν :

1) ο Δρ. Olle Johansson του Ινστιτούτου Karolinska της Σουηδίας,

2) η Δρ. Annie Sasco του Πανεπιστήμιου Bordeaux της Γαλλίας,

3) ο Δρ. Andrew Goldsworthy από το Imperial College του Λονδίνου και

4) ο Δρ. Δημήτρης Παναγόπουλος από το Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Και οι τέσσερις κατέθεσαν με βάση την έρευνά τους, ότι οι ακτινοβολίες μικροκυμάτων που εκπέμπονται από κινητά τηλέφωνα και κεραίες σταθμών βάσης κινητής τηλεφωνίας καθώς και άλλες συσκευές ασύρματης επικοινωνίας όπωςασύρματα δίκτυα υπολογιστών κ.λ.π., αποτελούν σοβαρό κίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Kαι οι τέσσερις, τόνισαν την ανάγκη άμεσης και δραστικής μείωσης των ισχυόντων ορίων ασφαλείας και την ανάγκη επανάληψης κάποιων πειραμάτων με πολύ ανησυχητικά αποτελέσματα, με γνώμονα την προστασία της ανθρώπινης υγείας και ιδιαίτερα των παιδιών που είναι πιο ευάλωτα στις ακτινοβολίες.


Η συνέχεια

Αμέσως μετά την συμμετοχή των τεσσάρων επιστημόνων στη συνεδρίαση αυτή, οι διευθυντές τους στα πανεπιστημιακά ιδρύματα όπου εργάζονται οι τρεις από τους τέσσερις, τους αφαίρεσαν τα γραφεία τους, ενώ ο τέταρτος είχε μόλις πριν συνταξιοδοτηθεί.

Ο Δρ. Δημήτρης Παναγόπουλος είναι ένας εκ των τριών που του αφαιρέθηκε το γραφείο-εργαστήριό του στον Τομέα Βιολογίας Κυττάρου και Βιοφυσικής, του Τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, από τον διευθυντή του Τομέα, Καθηγητή Λουκά Μαργαρίτη.

Το παρακάτω κείμενο είναι μεταφρασμένο από το αυθεντικό στα αγγλικά και αποτελεί επερώτηση Καναδών πολιτών προς τον Έλληνα πρέσβη στον Καναδά, για το γεγονός της «δίωξης» του Έλληνα επιστήμονα.
Διαβάστε το εδώ: http://xpolis.blogspot.com/2010/08/dr.html
Διαβάστε επίσης: Microwave scientists under attack


Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Πιστοί στην παράδοση...ως Έλληνες

«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ»; Η αυτοθαυμαστική αυτή μεγαλοστομία που εκτοξεύει σε κάθε ευκαιρία ο συνήθης Ελληνας σκιαγραφείται πολύ παραστατικά στους Οξυρρύγχειους Παπύρους που διασώζουν συμβουλές του ρωμαίου συγκλητικού Μενένιου Απιου προς τον φίλο του Ατίλιο Νάβιο, μελλοντικό ρωμαίο κυβερνήτη τής υπό κατοχή Αχαΐας πριν από 2.300 χρόνια.


«Αρέσει στον Ελληνα να δίνει στον ασθενέστερο, στον αβοήθητο. Είναι κι αυτό ένας τρόπος υπεροχής. Λέγοντας πως ο Ελληνας αδιαφορεί για τον πλησίον του, κάτι άλλο θέλω να πω, αλλά μου πέφτει δύσκολο να σου το εξηγήσω. Ακόμη υπάρχουν ποιητές πολλοί και τεχνίτες στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Πλησίασέ τους καθώς είναι χρέος σου και πες μουαν άκουσες κανέναν από αυτούς ποτέ να επαινεί τον ομότεχνό του. Δεν χάνει τον καιρό του σε επαίνους ο Ελληνας. Δεν χαίρεται τον έπαινο. Χαίρεται όμως τον ψόγο και για αυτόν πάντα βρίσκει καιρό. Για την κατανόηση την αληθινή, αυτήν που βγαίνει από τη συμπάθεια για αυτό που κατανοείς, δεν θέλει τίποτε να θυσιάσει. Το κίνητρο της δικαιοσύνης δεν τον κινεί για να επαινέσει ό,τι αξίζει τον έπαινο. Θαυμάζει ό,τι είναι ο δικός του κόσμος. Κάθε άλλον τον υποτιμά. Οταν ένας πολίτης άξιοςδεν αναγνωρίζεται κατά την αξία του, λέει ο Ελληνας “αφού δεν αναγνωρίζομαι εγώ ο αξιότερός του, τι πειράζει αν και αυτός δεν αναγνωρίζεται”. Ο εγωκεντρισμός αφαιρεί από τον Ελληνα τη δυνατότητα να είναι δίκαιος. Μόνον όταν δημιουργηθούν συμφέροντα που συμβαίνει να είναι κοινά σε πολλά άτομα μαζί, βλέπεις τη συναδέλφωση και την αλληλεγγύη. Στον κάθε Ελληνα τα ιδανικά είναι ατομικά. Γι΄ αυτό οι πολιτικές των φατρίες είναι φατρίες συμφερόντων, και το ιδανικό του κάθε ηγέτη είναι ο εαυτός του».
«Κινημένος από την ίδια εγωπάθεια, τη ρίζα αυτή του κάθε ελληνικού κακού, ο Ελληνας δεν συγχωρεί στον συμπολίτη του καμιά προκοπή. Οποιος τον ξεπεράσει, ο Ελληνας τον φθονεί με πάθος και αν είναι στο χέρι του να τον γκρεμίσει από εκεί που ανέβηκε θα το κάνει.Μα το πιο σπουδαίο,για να καταλάβεις τον Ελληνα, είναι να σπουδάσεις τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνει τον φθόνο του, τον τρόπο που εφηύρε για να γκρεμίζει καλύτερα. Είναι ένας τρόπος πιο κομψός από το δικό μας γέννημα σοφιστικής ευστροφίας και διανοητικής δεξιοτεχνίας. Δεν του αρέσει η χοντροκομμένη δολοφονία στους διαδρόμους του παλατιού, αλλά η λεπτοκαμωμένη συκοφαντία, ένα είδος αναίμακτου, ηθικού φόνου, ενός φόνου διακριτικότερου και εντελέστερου που αφήνει του δολοφονημένου τη σάρκα σχεδόν ανέπαφη, να περιφέρει την ατίμωση και τη γύμνια της στους δρόμους και στις πλατείες. Γιατί και τη συκοφαντία, αγαπητέ μου, την έχουν αναγάγει σε τέχνη οι θαυμάσιοι, οι φιλότεχνοι Ελληνες, οι πρώτοι δημιουργοί του καλού και του κακού λόγου. Η τέχνη είναι να βρίσκεις τον διφορούμενο λόγο, που άμα σε ρωτήσουν γιατί τον είπες, να μπορείς να πεις πως τον είπες με την καλή σημασία, και πάλι εκείνος που τον ακούει να αισθάνεται ότι πρέπει να τον εννοήσει με την κακή του σημασία. Αυτό είναι το αγχέμαχο όπλο με το οποίο πολεμάει ο Ελληνας τον Ελληνα, ο ηγέτης τον ηγέτη, ο φιλόσοφος τον φιλόσοφο, ο ποιητής τον ποιητή αλλά και ο ανάξιος τον άξιο, ο ουσιαστικά αδύνατος τον ουσιαστικά δυνατό».
Νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη αξία η ανάδειξη αυτής της διαχρονικής ψυχαναλυτικής περιγραφής του χαρακτήρα των Ελλήνων που αμετάβλητα υπαγορεύει την καταστροφική συμπεριφορά τους και σήμερα. Και προειδοποιεί ότι αν δεν αλλάξουμε (πολιτικοί και πολιτικές) όντως θα βουλιάξουμε.

Γι΄ αυτό θα συνεχίσω και την επόμενη Κυριακή.


Πηγή: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=123&artid=351130&dt=29/08/2010

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Τι δείχνει το όνομα σας για τον χαρακτήρα σας;

Η Ονοματολογία, είναι μία νέα μόνιμη στήλη του pyles.tv. Σε αυτήν μπορείτε να βρείτε 355 ονόματα και να διαβάσετε τα βασικάχαρακτηριστικά τους!

Η Ονοματολογία δεν σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι που φέρουν το ίδιο βαφτιστικό όνομα μοιάζουν ως προς τον χαρακτήρα τους. Αυτό που υποστηρίζει είναι ότι υπάρχουν κάποια στοιχείαπου "ακολουθούν" το όνομα και επηρεάζουν - σε μικρό ή μεγάλο βαθμό τον καθένα μας.

Ο σοφός λαός συνηθίζει να λέει "το ΄χει το όνομα", αναφερόμενος σε χαρακτηριστικά που μοιάζουν να είναι κοινά σε όλους π.χ. τους Γιώργηδες, του Γιάννηδες ή τις Μαρίες. Είναι σαφές ότι η "ερμηνεία" των ονομάτων, δεν είναι κάτι που μπορεί να αποδειχτεί. Μόνο εμπειρικά μπορεί κανείς, αφού διαβάσει τα.. γνωρίσματα του κάθε ονόματος, να διαπιστώσει αν πράγματι οι περιγραφές ταιριάζουν στον ίδιο ή σε δικούς του ανθρώπους.

Τα τελευταία χρόνια, τα νέα ζευγάρια, επιλέγουν συχνά να μην βαφτίζουν τα παιδιά τους με το όνομα του παππού ή της γιαγιάς, αλλά να αναζητούν εκείνο που "ταιριάζει" καλύτερα στο μωρό τους! Μια ματιά στην Ονοματολογία, ίσως σας βοηθήσει να εντοπίσετε το όνομα που αντιστοιχεί στον χαρακτήρα του βλασταριού σας! Και πού ξέρετε; Ίσως τελικά το σωστό, να ΕΙΝΑΙ του παππού και της γιαγιάς...

Όσο για εσάς που θεωρείτε όλα αυτά "ανοησίες", δεν θα προσπαθήσουμε να σας μεταπείσουμε. Η νέα αυτή στήλη, σίγουρα δεν είναι για εσάς! Κι αν θελήσετε να ρίξετε μια ματιά στα κλεφτά, ε δεν θα σας καρφώσουμε κιόλας!

Στους υπόλοιπους, καλό ταξίδι "στον κόσμο των ονομάτων"! Αρκεί ένα κλικ εδώ και η αναζήτηση του ονόματος που σας ενδιαφέρει!



Πηγη:http://trelokouneli.blogspot.com/2010/08/blog-post_7326.html

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Ότι δεν ήξερες για την Coca Cola!

Αν αντέξεις διάβασε μέχρι το τέλος να ξεστραβωθείς...


TΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ
Tα πρώτα 10 λεπτά:10 κουταλιές ζάχαρης εισχωρούν στο σύστημά σας. Είναι το 100% της προτεινόμενης ημερήσιας δόσης. Ο λόγος που δεν κάνετε αμέσως εμετό από την υπερβολική δόση ζάχαρης είναι το φωσφορικό οξύ, που κόβει τη γεύση και σας επιτρέπει να κρατήσετε το αναψυκτικό στο στομάχι σας.

20 λεπτά:Το ζάχαρό σας προκαλεί μια έκρηξη ινσουλίνης.. Το συκώτι σας ανταποκρίνεται σε αυτό, μετατρέποντας όση ζάχαρη μπορεί σε.. λίπος (και υπάρχει πολύ ζάχαρη αυτή τη στιγμή).

40 λεπτά:Η απορρόφηση καφεΐνης έχει ολοκληρωθεί. Οι κόρες σας διαστέλλονται, η πίεση του αίματος αυξάνεται και το συκώτι συνεχίζει να ρίχνει ζάχαρη στο αίμα. Οι δέκτες αδενοσίνης στον εγκέφαλό σας φράζουν αποτρέποντας την υπνηλία.
45 λεπτά:Το σώμα σας ανεβάζει την παραγωγή ντοπαμίνης, ερεθίζοντας τα κέντρα ευχαρίστησης στον εγκέφαλό σας. Είναι ο ίδιος τρόπος που λειτουργεί και η ηρωίνη.
60 λεπτά:Το φωσφορικό οξύ δεσμεύει το ασβέστιο, το μαγνήσιο και τον ψευδάργυρο στο έντερό σας, παρέχοντας μιας περαιτέρω ώθηση στο μεταβολισμό. Αυτό γίνεται από τις υψηλές δόσεις της ζάχαρης και των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών που αυξάνουν επίσης τη νεφρική αποβολή του ασβεστίου.

70 λεπτά:Οι διουρητικές ιδιότητες της καφεΐνης κάνουν παιχνίδι (σας κάνει να πρέπει να κατουρήσετε). Τώρα βεβαιώνεται ότι θα εκκενώσετε το συνδεμένο ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο που διαφορετικά θα πήγαινε στα κόκκαλά σας, καθώς επίσης το νάτριο, τον ηλεκτρολύτη και το νερό...

80 λεπτά:Δεδομένου ότι η αναστάτωση μέσα σας πεθαίνει, θ' αρχίσετε να έχετε στέρηση ζάχαρης. Μπορεί να γίνετε οξύθυμοι ή και αργόστροφοι. Έχετε επίσης τώρα, κυριολεκτικά, κατουρήσει όλο το νερό που περιείχε η Coke , μαζί με τις πολύτιμες θρεπτικές ουσίες που το σώμα σας θα μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει για να ενυδατώσει το σύστημά σας ή να χτίσει ισχυρά κόκκαλα και δόντια.

Πως η Κόκα Κόλα και η Pepsi μας 'ΒΟΗΘΟΥΝ'

Μπορεις να καθαρίσεις μια τουλέτα:Καταβρέξτε με ένα κουτάκι Coca-Cola την λεκάνη της τουλέτας. 1 ώρα μετά θα λάμπει από καθαριότητα. Το κιτρικό οξύ της Coke εξαφανίζει όλες τις χρωστικές κιλήδες από τις πορσελάνες.

Μπορείτε να αφαιρέσετε την σκουριά από τον προφυλακτηρα του αυτοκινήτου σας:Τρίψτε τον προφυλακτήρα με ένα τσαλακωμενο αλουμινοχαρτο, βουτηγμένο στην Coca-Cola.
Καθαριστε τους πόλους της μπαταρια του αυτοκινητου από την διάβρωση:Ρίξτε ένα κουτάκι Coca-Cola πάνω στους πόλους της μπαταρίας για να εξαφανίσετε την διάβρωση..

Η σκουριά φεύγει με την πρωτη:Απλώστε ένα πανί βουτηγμένο στην Coca-Cola στη σκουριά για λίγο χρονικό διάστημα.
Μπορείτε να αφαιρέσετε το γράσσο από τα ρούχα:Ρίξτε ένα κουτάκι Coke πάνω στον λεκε από γράσσο, μαζί με απορρυπαντικό, και τρίψτε το κυκλικά. Η Coca-Cola/Pepsi θα βoηθήσει να εξαφανιστεί ο λεκές.

Μπορεί επίσης να εξαφανίσει την θολούρα από το παρμπρίζ σας!

Αυτό το κατασκεύασμα το πίνουμε!
Φυσικά το χρησιμοποιούμε για να καθαρίζουμε και τους λεκέδες μας.

Και πληρώνουμε γι' αυτό!
Σωστά?

Πληροφοριακά:
Ο μέσος όρος pH των αναψυκτικών, π.χ. Coke & Pepsi είναι 3.4. Αυτή η ποσότητα οξύ είναι αρκετά δυνατή να διαλύσει δόντια και κόκαλα! Το σώμα μας σταματάει να χτίζει τα κόκαλα περίπου στην ηλικία των 30. Μετά από αυτή την ηλικία αρχίζει να διαλύει τα κόκαλα κάθε χρόνο μέσα από τα ούρα μας, εξαρτώμενο όμως πάντα από την οξύτητα του φαγητού που λαμβάνει. Το διαλυμένο ασβέστιο καταλήγει από τις αρτηρίες, τα αιμοφόρα αγγεία, το δέρμα, τους ιστούς και τα διάφορα όργανα, στα νεφρά με αποτέλεσμα την δημιουργία της πέτρας στα νεφρά.

Τα αναψυκτικά δεν έχουν καθόλου φυσικά στοιχεία (σε αντίθεση με τις βιταμίνες και το φυσικό νερό). Έχουν περισσότερη ζάχαρη, υψηλότερη οξύτητα και χρωστικά. Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να πίνουν ένα αναψυκτικό μετά από κάθε γεύμα.
Φαντάζεστε ποιο είναι το αντίκτυπο?

Το αντίκτυπο?Το σώμα μας έχει μία ενδεικτική τιμή 370 για την λειτουργία της χώνευσης των ενζύμων. Η θερμοκρασία των αναψυκτικών είναι κατά πολύ μικρότερη από 37,μερικές φορές είναι πολύ κοντά στο 0. Αυτή η διαφορά θερμοκρασίας έχει σαν αποτέλεσμα να επηρεάζεται η διαδικασία των ενζύμων και να δημιουργεί stress στο χωνευτικό μας σύστημα κι αυτό να χωνεύει λιγότερο φαγητό.. Στην πραγματικότητα το φαγητό ζυμώνεται. Το ζυμωμένο φαγητό προκαλεί δυσοσμία, αέρια, αποσύνθεση και δημιουργεί τοξικά, τα οποία απορροφούνται από τα έντερα, κι έτσι περνάνε μέσα στο αίμα απ' όπου διοχετεύεται σε ολόκληρο το σώμα. Αυτή η εξάπλωση των τοξικών βοηθάει στην δημιουργία διαφόρων αρρωστιών.

Μερικά παραδείγματα:Πριν μερικούς μήνες, έγινε ένας διαγωνισμός στο πανεπιστήμιο Delhi "Ποιος θα πιεί την περισσότερη Coke?" Ο νικητής ήπιε 8 μπουκάλια και πέθανε επί τόπου από την υπερβολική δόση «μελανικής διοξύνης» στο αίμα του και μη επαρκής οξυγονόσεως.Από τότε, ο πρύτανης απαγόρεψε τα αναψυκτικά από την καντίνα του πανεπιστημίου.

Κάποιος έβαλε ένα σπασμένο δόντι σε ένα μπουκάλι Pepsi όπου μετά από 10 ημέρες αυτό διαλύθηκε! Τα δόντια και τα κόκαλα είναι τα μόνο ανθρώπινα όργανα που μένουν άθικτα αρκετό καιρό μετά από τον θάνατο μας. Φανταστείτε τι μπορεί να κάνει αυτό το αναψυκτικό στα ευαίσθητα έντερα σας και στο εσωτερικό του στομάχου σας που καταλήγει!


ΥΓ: Πολυεργαλειο τελικά αυτό το αναψυκτικό...και εμείς απλά το πίνουμε!!

ΥΓ: Το δεξί χέρι για κάθε φοιτητή που θέλει να καθαρίσει το μπάνιο του!!

Διασχίζουμε την Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης χωρίς να πληρώνουμε χαράτσι

Δείτε τι έγινε στα διόδια, όταν έφτασαν εκεί μέλη των επιτροπών ενάντια στα διόδια και ζήτησαν να περάσουν χωρίς να πληρώσουν:





Η λογική μου

Στο blog αυτό θα βάζω όσες ειδήσεις πιστεύω ότι χρειάζεται να μάθουν όσοι... λέμε τώρα... διαβάζουν αυτο το blog αυτό...
Όσες ειδήσεις κρίνω ότι αξίζουν αναπαραγωγής...

Έχουμε και λέμε λοιπόν!

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Καλη αρχη!

Το παρθενικο μου ποστ!