Salonica blogger
Σάββατο 28 Αυγούστου 2010
Η λογική μου
Στο blog αυτό θα βάζω όσες ειδήσεις πιστεύω ότι χρειάζεται να μάθουν όσοι... λέμε τώρα... διαβάζουν αυτο το blog αυτό...
Όσες
ειδήσεις
κρίνω ότι
αξίζουν αναπαραγωγής
...
Έχουμε και λέμε λοιπόν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου